Heart Chat Bubble

Trött

Och så va den här helgen slut.. Hade en trevlig kväll igår. Dock va jag riktigt trött så jag sa en hel del konstigheter och så låg jag och sov på golvet och så säger jag någonting om mina naglar till Mattias och sen från ingenstans gick jag och klippte av dom hahahahah! Måste vara rätt underhållande att ha mig som flickvän, iaf när jag är trött för då är det alltid något galet. Blev även årets första grillning igår! Satan va gott det var! Idag har vi bara tagit det lugnt, jag har övningskörst lite och så har det varit lite söndagsmys ute i stallet. Måndag imorn då.. Känner mig inte så taggad på veckan faktiskt.. Två veckor kvar på praktiken, sen är det tillbaka till skolan. Dags att börja ta tag i lite saker känner jag. Körkortet med. Nej ush, stressad av bara tanken alltså. Det känns inte så bra ärligt talat haha.. Men men, det löser sig nog!
Nu ska jag gå och lägga mig, är jätte trött faktiskt. Imorn ska jag kolla vilken dag syrran kan fota mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback