Heart Chat Bubble

Tillbaka till verkligheten efter en kanon helg!

Måndag, måndag.. Då ses vi igen.. Idag har jag som tur var haft hemma plugg, varit lite extra seg idag. Började veckan med att unna mig själv lite frukost på sängen, lite extra bra start. Sen har jag suttit och glott i skolböckerna. Varit en kurs som känts lite små seg, men imorgon är det sista dagen på den så då kan jag pusta ut.
 
I fredags var jag iväg med tjejerna! Blev middag på The Crib och sen drog några vidare till Sturekompaniet. Men jag rörde mig hemåt, skulle ju iväg på lördagen till Uppsala. Farmor och farfar firade 50 år som gifta, så vi tog in på hotell i Uppsala och hade en fantastik middag med uuuunderbart god mat!! Kul att träffa mina kusiner också som jag inte sett på fler år!
 
Söndagen bestod av promenad i stan och avslutningsvis en fika innan vi alla skiljdes åt. Bjuder på lite bilder som får tala för sig!
 
Nu ska jag göra det sista på mitt tal, sen är det dags för gymmet. Inte tränat på två månader på grund av sjukdomstid.. Hemskt.. Så blir till att starta lite "lugnt" ;) Biceps och triceps ska få sitt!!
 
 

Lördagens outfit! Långa tjejer kan också ha high heels ;) Och mina muskler verkar vara på sin plats trots uppehåll, hej triceps ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback