Heart Chat Bubble

Andra advent

Haft en jätte mysig helg med min man!! Bara tagit det lugnt, tittat på film och serie och igår gjorde vi lite god mat alá Erica. Hemmagjorda chilibiffar med sötpotatis, hemmagjord tsatziki och ruccola sallad. Nyttigt och gott! Träningsmänniskor som vi är.
 
Jag har äntligen kommit igång ordentligt med träningen igen efter två månaders uppehåll på grund av att kroppen inte varit okej. Sjukdomstider.. Ush.. Börja lugnt sa jag också, jo tjena, här lassar man på. Så jag har haft den värsta träningsvärken någonsin i helgen, i HELA kroppen. Man känner att man lever i alla fall. Så nu kommer det bli träningsbombning här igen ;)
 
Nu ska jag ta mig en kopp te inann det är dags att krypa till sängs,
Puss och kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback