Heart Chat Bubble

Personlig coaching by me

Hej på er! Sliter som ett djur med pluggandet. Har dock hunnit med att besöka min handledare inför praktiken idag, luncha på stan och fräsha till håret hos frissan. Onsdag ska tentan in, så det är bara kämpa på. Imorgon ska jag göra återbesök hos läkaren, mitt face har ju inte varit på min sida riktigt. Hoppas på att han säger att allt ser bra ut imorgon!
 
Pappa har bett mig om lite coaching med kost och träning också. Han har ett mål som ska nås i slutet på november, så jag ska hjälpa honom att lägga upp en plan och ge han en spark i baken. Borde kanske byta inriktning och bli PT och kostrådgivare istället? ;)
 
Nej nu ska jag återgå till plugget, måste få ihop det här!
 

Hälsotallrik på stan, dagens lunch
 
 
Håret fick bli mörkare idag, men sparade lite ljusa slingor för att behålla livet i det. Awsome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback