Heart Chat Bubble

Pluggdag=mysdag? Yes!

Hallå där i julruschen! Är ni klara med alla juklappar än? I am! Mötte upp Mattias igår och köpte dom allra sista, pust. Skönt att vara klar i tid. Ja, uppdateringen har varit sisådär. Men har haft fullt upp. Idag har jag hemmaplugg och imorgon är det sista föreläsningen innan julledigt. Det här halvåret har bara rusat iväg! Har gått från 3,5 års utbildning till 3 år kvar. Känner att åren kommer gå riktigt fort.
 
Eftersom jag är hemma idag och flugit fram och tillbaka överallt senaste tiden så kör jag på en mysdag! Mysdagar är guld! Och lite extra sköna när man har plugg som ska göras ;) Paus från träningen idag het enkelt. Ska fixa middag åt familjen och lite sånt. Snäll som jag är!
 
Är väldigt mörkt ute idag, på fredag får snön gärna komma för då är jag inte ute och flänger nå mer.
Puss och kram i december mörkret!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback