Heart Chat Bubble

Pustar ut

Haft ett par väldigt intensiva veckor, men nu pustar jag ut lite och lägger tid på sista examinationen i den här kursen. Haft två as bra dagar! I tisdags träffade jag och syster våra kusiner, middag och bio stod på schemat. I väntan på dom inne i stan så blev det lite shopping för min del, okej "lite". Bra tidsfördriv för själen, mindre bra för kontot haha ;)
 
Och igår så åt jag lunch med min underbara vän Sofia! Helt otroligt vad bra vi har klickat, träffade henne nu när jag började universitetet. Vi prata om allt mellan himmel och jord igår <3 Hon ska tyvärr hoppa av, kommer sakna henne såå. Men självklart ska vi fortsätta ha kontakt!
 
Vi satte oss på ett jätte mysigt fik, Café art i gamla stan. Tips för er som tar en sväng förbi huvudstaden och vill sätta sig på ett mysigt fik! Ligger lite undangömt ;) 
 
Idag har jag ägnat mig åt plugg, hemma, pjuh. Carro kom förbi ett tag och klämde på alla mina nya inköp. Allt var godkänt! haha ;) Back to the books nu då.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback