Heart Chat Bubble

Lite uppdatering

Jag har inte varit fullt feberfri idag.. suck.. Men imorn då jäklar alltså! Kan inte missa mer av min praktik heller.. Så imorn måste måste jag vara frisk! Har legat och vilat hela dagen, tittat film, tagit en tupplur och jag hoppas det lönat sig. Även fått i mig lite mer matigt idag, dock inte mycket men det är nog bättre än äppelbitar haha!
Får så härliga kommentarer av er läsare, ni gör än så glad! Hoppas ni fortsätter att kommentera. Det kanske är något ni vill veta mer om eller ni kanske har frågor eller önskemål eller vad som helst, det är bara att kommentera! För det kan hjälpa mig att veta lite vad ni vill läsa och sådär.
När jag är bättre så ska det bli lite mer ordentlig uppdatering. Har även lite planer på att göra ny header, design o s v. Har ju även funderat på att byta bloggportal, men det får vi se! Trivs rätt bra här på blogg.se faktiskt, lätt och bra! Min syrra ska fota mig någon dag också, ska snacka med henne imorn. Våren ger än verkligen en spark i baken! Känns som man får helt ny energi på något sätt, man får lust och ork till att göra och ta tag i saker. Känns riktigt bra faktiskt! Tog ju tag i mitt rum under sportlovet som ni kanske minns, vilket tog fyra dagar men kändes riiiiktigt skönt efteråt. Två saker som inte kommit upp på väggarna än, men de andra som skulle upp är uppe! Och apropå vår... Idag är det den sjätte, vilket betyder att det är två dagar kvar till den åttonde och då är min skinnjacka förhoppningsvis klar för att hämtas hos skräddaren! Dom va inte säkra om den skulle bli klar då för det va rätt mycket jobb men hoppas hoppas verkligen!
Nej, nu ska jag nog sova faktiskt. Drömma lite om Mattias hihi. Ååh vad jag saknar min älskling alltså.. Och så ska det va så himla svårt att sova utan honom också.. Skönt att det inte är långt till fredag nu iaf <3
God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback